onsdag 14 november 2007

Tv-apparater bläää

Jaha nu har den andra tvn på kort tid och då menar jag kort tid pajat för min mamma jag förstår inte vad som händer men något fel måste det vara i hennes lägenhet när två tvapparater är totalt svarta för henne. Ja vad ska man gör bara att börja hoppas på att det dyker upp en ny igen snart.

Vi närmar oss med storm steg vår flytt och det är nog den mest krånligaste flytten jag har varit med om. Vi vet ingenting när vi kan få flytta in i den nya lägenheten, det berodde på när de andras nya lägenhet är färdig renoverad och hur städningen går verkar var lite pedantiska av sig. så det här var inte roligt gjorde iallafall adressändringen idag from den 15 dec, så får vi väl hlet enkelt hålla tummarna att vi får flytta runt då.

Har precis haft en mysstund i badkaret med min son, han har gått och lagt sig men det låter som om jag får ta över nattandet som vanligt.

2 kommentarer:

Emma sa...

klarar inte björn av sådant som nattande? ^^

Nilla sa...

Ibland är det bara mamma som duger eller ska man säga för mesta dels.