tisdag 20 november 2007

Simhallen

Vad trött man kan bli på folk som inte kan ta hänsyn till andra. Var på badhuset och skulle simma lite. Är inte världens bästa simmare men jag tar mig åtminstone fram med nöd och näppe. och då finns det inget värre än gamala "damer och herrar" som forcerar fram utan att ta hänsyn till andra. Det var inte långt ifrån än att gubben simmade över mig men det roligaste var att det var han som fick lida för det. Eftersom det var han som fick kallsupen och började spotta och fräsa medans jag kunde lungt simma vidare. Ja vad ska man säga skyll dig själv och tro inte att du är själv i bssängen.

Det är rätt så tröttsamt just nu med vårt internet det suger och är fruktansvärt segt. Har blivit något fel så vi har inte alls den högsta ledningen utan en mycket lägre men de håller på att åtgäradar detta sägs det. Återstår bara att se hur länge det dröjer.

1 kommentar:

Emma sa...

Åh, var du också och simmade idag? Jag HATAR tanter som inte kan blöta ner håret när de simmar och det stinker parfym och hårspray och allt all världens väg, och det enda jag känner är att jag vill skvätta liiiiite extra när jag simmar förbi dem, och säga "Oj förlåååååååt, det var inte meningen". Sedan hatar jag män (för det verkar bara vara män) som tror att de äger bassängen och därför kan CRAWLA på en egenpåhittad bana mitt emellan bana 1 och 2 där vi simmar! Herregud säger jag bara! Uppför dig som oss andra, eller simma i snabbassängen och stör inte oss!