måndag 26 november 2007

Norsk skogkatt

Vi har idag fått ett erbjudande om att få en liten skogkatt fröken på åtta veckor som en ny familjemedlem. Vi har funderat på att skaffa en till så Silke får lite sällskap. Hon skulle var 75 % Norsk skogkatt svartbrun och "hårig". Svärmor skulle åka och titta på dem så vi får se om det blir tillökning lagom till jul och den nya lägenheten.

Hon kommer kanske att se ut något så här











Herregud ikväll var Viktor helt hysterisk. Jag klarar inte av när han är så hysterisk vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig helt oduglig som mor när jag inte kan få honom lugn. Det får mig att känna mig så pyton. Tyckte själv att jag har börjat känna mig bättre men ikväll föll jag ner i det där svarta hålet av oduglighet igen. Men det är bara att bita ihop och ta nya krafter. Man kan verkligen undra vart man får de där nya krafterna ifrån.

Pratade med min Kusin häromdagen hon kan vara så deprimerande ibland. Det är bara hon som kan må dåligt. Hon blev kraftigt förvånad när hon fick veta hur dåligt jag mår för tillfället. Annars brukar det vara lite svårt att förstå men denna gången gick det tydligen fram

Inga kommentarer: