fredag 30 november 2007

Ett rent helvete

Igår kunde Björn inte gå till jobbet igen. Viktor var totalt helkonstig. Han somnade utan problem vid åtta, men runt halvnio - nio när telefonen ringde vaknade han och blev helt hysterisk. Så fort vi försökte få honom att sova igen blev han totalt hysterisk. Det slutade med att jag bröt ihop igen och mådde skitdåligt. Fick gå ut och ta en promenad för att lugna ner mig. Inte förrän vid tjugo i tolv sov Viktor igen men han sov mycket oroligt hela natten, vilket också är hemskt jobbigt eftersom jag själv kan inte sova ordentligt när han kastar sig fram och tillbaka.

Jag började tycka att jag blivit lite bättre men det behövs så lite för att jag ska bryta samman och då kan man ju inte vara så mycket bättre precis. Jag vet inte vad jag ska göra för att ta mig ur det avgrundshål jag hamnar i ibland. Det är bara att ta en dag i taget. Men har man hamnat där nere igen så efterföljande dagar är inte alls roliga när man ska arbeta sig upp därifrån igen.

Gick förbi nya lägenheten det verkade nästan som om de håller på att flytta. Jippee då kanske man kan flytta in i vecka 50 med lite tur och det behöver jag verkligen nu. Så kanske man kan hinna få lie ordning innan jul förhoppningsvis.

Var och hämtade min julklapp idag:) men jag får vänta tills julafton innan jag öppnar den.

Inga kommentarer: