måndag 19 november 2007

Babyträff

Jag och Viktor har varit och träffat kompisarna från babymassagen. Det var Alva, Jonathan, Jon , Stina och Elvira. Syns det att gamla namn börjar komma tillbaks. Det gick bättre än förväntat med Viktor, vad menar jag nu med det? Jo han är inte så förtjust i andra bebisar snarare är han i det närmaste rädd för dem. Men Alva gick jättebra likaså Jon men de andra var han lite mer misstänksam mot. När vi har kommit in i den nya lägenheten till våren så får jag och Viktor bjuda in dem till oss.

Nu börjar det äntligen närma sig denna efterlängtade flytt. Det ska bli så otroligt skönt att få flytta till något större så att man kan få lite ordning omkring sig och inte grejer överallt som det är nu. Men att man också kan bjuda hem folk till oss utan att det känns som om man sitter som packade sardiner. Där får man tre sovrum, vardagsrum, kök, två toaletter och en tvättstuga. det kommer att bli rena himmelriket för Viktor och Silke att röra sig på.

Då kan också Emma få komma och hälsa på igen och till och med stanna ett tag om hon vill. Och Viktors farbröder kan komma ner utan att det känns trångt och stanna över en helg när de vill. Ja till och med mamma kan komma utan att det förhoppningsvis känns alltför jobbigt.

Nej nu ska jag snart gå och natta min älskade son och sedan ska jag sätta mig och skriva tackkort och julkort blää men måste göras.

1 kommentar:

Emma sa...

Åhh!!! Jag kommer så gärna!!!:D :D :D Jag längtar redan liksom, och har gjort det ett tag^^ kram