onsdag 28 november 2007

Söt

Viktor är allt bra söt nu när han kravlar sig fram över golvet. Börjar få med sig ett ben nu. Så till julen så kryper han kanske helt och hållet. Då kommer det att gå undan, det är en ska som är säkert.

Har tittat på lite juklappar till Viktor det lutar åt lite käder och några leksaker som tex dessa










Samt en pulka om det ser ut att bli snö i år. Sedan har jag hittat en juklapp åt mig också. Men vad jag ska ge Björn vet jag inte ännu har mina funderingar men jag vet ärligt talat inte. Och så har vi Hans bröder och syster som ska ha enliten grej också men det är som vanligt svårt att hitta på något åt dem.

Och så sitter man ju och funderar på den där lilla kattfröken också. Fick bilder idag på dem de var jättesöta och jättesmå. För min del så skulle jag mycket väl kunna tänka mig denna katten men Björn är mera inställd på en hankatt till. Vi får väl diskuterar lite mera innan vi bestämmer oss. Det skulle ju som sagt vara roligt. Herregud jag kan se det framför mig när man ska upp till Torsby en helg, två kattburar, Vicke, Vickes vagn, resväskor, leksaker och gud vet vad det ska med. Rena rama Taikon:)

Men så skulle faktiskt Silke behöva lite stimulans och sällskap han kan bli kraftigt sotis på Vicke ibland men han gör absolut ingenting mot honom hur mycket Vicke än tölar med honom. Men blir det för mycket så har ju även han rätt att säga ifrån. Men det har aldrig varit några större incidencer.

Inga kommentarer: