torsdag 6 december 2007

Det närmar sig

...flytten snart kanske den äntligen sker. Arvika Elnät ringde igår och frågade oss när vi ska flytta eftersom de andra har anmält flytt för elen från och med den 12:e. Men vi har inte hört något själva så vi blev väldigt förvånade. Eftersom Björn tyckte det lät som att mannen ansåg att vi var tjatiga när han ringde och frågade. Men står man och säger att vi får höra av oss längre fram så får man skylla sig själv anser jag. Men jag förstår att det tar tid och städa när kylskåpet stod lång ut på golvet igår när jag gick förbi.

Var ner och köpte en julklapp till Björn idag från Viktor, tycker det inte är så passande att han får en Whiskyflaska från sin åtta månader gamla son utan den får komma ifrån mig istället. Han vet om den eftersom han köpte den själv:) Ska gå ner imorgon och köpa ett täcke åt Viktor i julkalpp som han får i förtid, för han har växt ifrån sitt lapptäcke nu.

Har börjat göra ett släktträd på http://www.ancestry.se/där andra kan se om man har några gemensamma släktingar. Släktforskning är riktigt intressant. Har inte så mycket på min sida men däremot så har jag en hel del på min mans sida. Det är roligt men det senaste året har det inte blivit mycket gjort. Får ta itu med det igen framöver.

Inga kommentarer: