måndag 3 december 2007

??

Man kan ju funderar lite, paret som har vår blivande lägenhet svarade ju oss härom dagen när Björn ringde att vi som det såg ut skulle få tillgång till lägenheten efter den 10-15 dec. Då lät det precis som om de fortfarande bor kvar där. Men idag när jag och Viktor gick förbi där så såg lägenheten ut att vara väldigt tom det enda jag såg var en stol i köket. Så man kan ju funderar på vad som händer. Om de trodde att vi ville flytta in helgen den 8-9 dec men det kan vi ju inte i vilket fall som helst eftersom Björn jobbar natthelgen då.


Åh vad jag längtar tills vi får flytta det bästa vore ju om vi kunde få tillgång till lägenheten mellan den 10 och 16 så att vi kunde flytta förrådet och lite lådor. Skulle inte skada blir så mycket enklare att göra klart den här lägenheten då om man slapp lådorna. Men vi får väl se hur det blir det lär ju synas snart förhoppningsvis.

Var ner på Skyltsöndagen igår och köpte Karins julklapp + två stycken till Viktor. Det blev inte de leksakerna som jag tänkte mig åt Viktor eftersom de troligtvis är BR: s eget märke Play 2 Learn. Men det blev två andra saker istället som han blir nog riktigt glad över:) och så kom kläderna idag från Ellos som han ska få i julklapp. Så nu är Viktor, Karin och jag klara så har jag eventuellt en till julklapp till Björn på gång, vi får se hur det blir med den.

1 kommentar:

Emma sa...

Jag hatar att köpa julklappar.
Jag ska seriöst strejka totalt nästa år, och inte bidra någonitng alls till konsumtionen. Jag vill varken ha paket då, eller ge dem.
men i år är det lite sent att tänka på det, så någonting måste det väl bli ändå.