söndag 26 juli 2009

Torsby del 2

Efter en sväng hem på torsdag till Lördag så åkte vi tillbaka upp till Torsby där Vicke och katterna fortfarande var kvar. Vi var ner o klippte gräsmattan och plockade av en del mogna vinbär och krusbär.

Idag var jag och Vicke med Åsa till kyrkan och jag var mycket imponerad av min son inte ett ljud under hela gudstjänsten och skötte sig exemplariskt. Folk kom fram till oss efteråt och tyckte att det måste vara en bland de snällaste pojkar de har sett, som kunde vara så tyst och skötsam.

PÅ eftermiddagen åkte vi ut till Granevik och träffade min gamla barndomskamrat Anki och hennes man och tre små barn Jonathan, 5, Leo, 3 och Maja 2. Det blev en mycket trevlig eftermiddag. För att bli en ännu trevligare kväll eftersom Karin har äntligen fått åka hem till Torsby och var där när vi kom hem till Åsa igen. Eller rättare sagt huset fullet eftersom Emma, Lotta, Berit, Svante, Mia, Petter och Elin var också där.

Nej nu ska jag gå ner och vara social igen efter att ha lagt min lilla snutt som var halt slut och sommnade mycket snabbt.

Inga kommentarer: