torsdag 28 augusti 2008

Tankar

Jag klarade de tretton dagarna med bravur får jag lov att säga själv. Gick också ner sex kilo ( det är tyvärr långt ifrån tillräckligt) och inte har jag gått upp igen efter att man började äta riktig mat igen.

Jag vill ha ett jobb, ett hus, en rolig hobby, ett barn till, vill gå ner i vikt, vill motionera mera. Ja jag vet att mycket av det jag vill ligger på mig själv att uppfylla men ibland orkar jag inte det är inge roligt att aldrig få en chans på arbetsmarknaden hur man än bär sig åt och då blir inte något annat roligt heller.

1 kommentar:

Emma sa...

GRATTIS!:D Jag är stolt över dig, hoppas det fortsätter nu, att det här gav en kick liksom.

Jag har nu bokat en biljett till Arvika vecka 41 (som jag hoppas att vi sa, för jag minns inte:S)
Den gick på mycket mer än jag räknat med (synd att jag inte kunde åka hem på måndagen, 58kr!). Men det är lugnt. Snart Arvika igen!:D