söndag 17 oktober 2010

Släktträff

2001 så hade vi släktträff i släkten den var mycket uppskattad. Nästa år är det 10 år sedan sist och nog skulle det vara kul att träffas igen eftersom det har hänt en hel del under dessa tio år. Frågade lite försiktigt om jag kunde få hjälp med att ordna detta denna gång men har inte tid jobbar 40 tim i veckan m.m. MMM det gör jag oxå samt att jag har en treåring också.

Så jag tänkte att det får väl bli som sist jag ordnar lokal och alla får ta med sig vad de vill ha att äta själva. Men det är inte lätt att komma på en bra lokal som man kan ha en bra och rolig tillställning i då vi har blivit så många fler yngre i släkten nu.

Då fick jag en snilleblixt om vi allihop som kommer lägger en slant så hyr vi Torsby badhus. (Tack svärmor för idéen:) ).

Inga kommentarer: