lördag 30 oktober 2010

Badhuset

Jag och Viktor var på badhuset idag. När vi kom dit var det först att nää jag tror inte jag vill. Så vi gick till plaskpoolen och satte oss men det blev nog snabbt mycket tråkigt och precis som jag skulle fråga honom om vi skulle gå in till mellanbassängen så säger han att han vill gå dit, så det gjorde vi. Undersökte olika flytredskap men sedan blev det rutschkana för hela slanten och simma så han härjade runt säker en 45 minuter. Men det syns skillnad när han är med mig eller när pappa är med han är lugnare med mig som tur är eftersom jag är livrädd för vatten:)

Efteråt satt vi och lunchade på lite strips och cheddardipp o dra på trissor dippen åt faktiskt Viktor, varför jag säger så det är för att han inte äter någon sås eller tex potatissallad överhuvudtaget för han tycker det är jätteäckligt.

Det var en mycket lyckad förmiddag.

Inga kommentarer: