lördag 5 juni 2010

Herregud vad tiden går fort. Har redan jobbat i två månader och trivs ypperligt. Men tiden går så fort att man knappt hinner med något. Denna helg så är det tenta på kursen jag läser dvs Arbetsmarknadsteknik och personalorganisation. Imorgon är det nationaldagen som man troligtvis som vanligt kommer att glömma bort.

Förra helgen var Emma hrä och vi satt och såg på ESC och precis som jag sagt hela tiden så vann Tyskland. Det var helt kalts den bästa låten med ett mycket starkt bidrag från Turkiet som klar tvåa. Sverige kom inte ens till final vi hamnade på en snöplig elfte plats i semifinalen.

På fredagen före så hade vi friskvårdsdag på jobbet så det började med föreläsning och grupparbete på förmiddagen. För att sedan gå till Oscar Statt och äta en mycket god lunch bestående av Viltwallenbergare, potatismos, sås och gröna ärtor. Därefter åkte vi till Bergsklätt och vandrade ute till lägerplatsen där det blev korvgrillning och marshmallows. För att sedan ge Kjell som går i pension i sep men är nu på semester tills dess, en hel massa slipsar. På kvällen var jag bjuden till Christian på gazpacho och sangria. Hade tyvärr redan hunnit boka helgen med Emma när jag fick veta att jag var bjuden, men hon skulle inte komma förrän halv nio så därför tog jag mig en sväng. Det blev en mycket trevlig kväll tillsammans med mina arbetskamrater.
Om ni undrar var Björn och Viktor var så befann de sig i Viggen resp Torsby.

Lördag dag var jag och Emma ner och tittade lite på Jössefröjda.

Ja jag får väl försöka ta mig i kt´ragen och bli lite bättre på att uppdatera denna blogg lite oftare.

Inga kommentarer: