måndag 7 december 2009

Julbord

Var iväg på mitt första julbord på herrans massa år igår till Tvällens värdshus. Det var en smakupplevelse som man sällan får med älg, björn, råddjur, dovhjort och vildsvin. Ett mycket gott julbord och med som vanligt trevligt sällskap i min mans släktingar.

Synd bara att vi var så försenade på grund av väglag, och andra småsaker att jag inte hann prata något alls med dig E, utan det fick bli an hastig kram och lita småprat bara. Men jag hoppas verkligen att du tittar hit i vinter någon gång.

Måste säga eller kanske skryta att min lilla Viktor (som inte är så lite längre hela 98cm nu) skötte sig alldeles ypperligt. Farmor var mäkta stolt när han ropade tvärsöver bordet Famo Famo. Det är det nya de senaste dagarna Farmor och mormor.

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Lucka 10 innehåller en ny rolig tävling!
Denna gången kan man vinna kakformar från Kakformar.se
http://www.bagerskan.se/2009/12/julkalendern-lucka-10.html

Kram Karin

Emma sa...

Nej jag vet, det blev lite knepigt. Vi trodde att vi skulle vara siste med vår kvart, men Arvika hade ju inte dykt upp alls när vi kom. Så vi satte oss vid ett bord, och sedan hamnade ni i andra änden... Det var inte tänkt så!

Jag tycker Januari är en fin månad. Jag har inte börjat jobba än, och jag kommer ha fått pengar till tågresan. Någon tid i månaden som passar bättre än annan? Jag bör dock vara hemma den 12 av förståeliga skäl.
Älskar dig<3