onsdag 10 december 2008

Önske lista 2

Jag har kommit på lite fler saker jag skulle vilja ha:
Det finns några böcker som jag gärna vill ha (som vanligt:) )
1) Husmorsorna : the ultimate köksalmenacka av Emma Hamberg och Anette Rosvall
2) En plats i solen av Liza marklund
3) säsong två av Lewis (DVD)
4) Rolf Lidbergs jubileumstomte
5) små blå/grå tomtar från Mansion
6) magnor glasskål på fot svart/frostad
7) Mine Vas
8) kaffekvarn (tro det eller ej jag har faktiskt lärt mig att dricka kaffe)
9) några av Kylles kaffemuggar
10) ett par av Kylles skålar (slog sönder min)
11)Ikea stockholm kandelaber
12) Ofelia blad gardiner från Ikea 2 pkt
13) Bilder från Ikea på brygga, fyr, segelbåt
14) vedkorg
15) eldstadsset
16) 3 st ljuslycktor i olika storlekar.
*de kursiverade lite mer än de andra =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad önskar sig Viktor då?:)

Nilla sa...

Små figurer typ barbapapa, smurfar, Musse klubbhus ( ej pluto o musse får han av oss), bilar.